Termeni si conditii
Termeni și condiții de utilizare a site-ului www.interra.ro.. (,,Termeni și condiții”)
I. ASPECTE GENERALE:
Site-ul www.interra.ro este proprietatea Agentiei de turism INTERRA TOUR OPERATOR S.R.L. (,,Interra Travel”), cu sediul in Mun. Bucureşti, Sectorul 2, B-dul Ferdinand, Nr. 83, Ap. 4 si 5, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/2606/2000, având Cod de Identificare Fiscală: RO12827533.
Pe parcursul acestor termeni si conditii acest site va fi numit “www.interra.ro” sau ,,Site-ul”.
Utilizarea Site-ului este permisă doar în scopul obținerii de informații privind serviciile și produsele oferite de Interra Travel (sejururi turistice, bilete de avion și alte servicii/ produse conexe sau adiționale acestora) și/sau a reazervării, achiziționării acestor serviciilor/ produselor. Nu este permisa utilizarea in orice alte scopuri decat cele descrise.
1. Acceptarea Termenilor și Condițiilor
1.1. Este important ca îmainte de a utiliza Site-ul să citiți cu atenție acești Termeni și condiții, care se aplică împreună cu Condițiile Generale de Rezervare și Vânzare a sejururilor turistice ale Furnizorilor de servicii turistice, Condițiile Generale de Rezervare și Vânzare a Biletelor de Avion ale Furnizorilor de servicii turistice, Politica de Confidențialitate și Politica de Cookies (denumite în totalitate ,,Politicile Site-ului”), care pot fi accesate pe Site.
1.2. Prin utilizarea, logarea și/sau accesarea serviciilor oferite de Site vă exprimați acordul expres privind Termenii și condițiile, precum și Politicile Site-ului. Utilizatorul declară că toate persoanele indicate prin nume pe biletele de avion au fost informate cu privire la conținutul acestor Termeni și condiții și ale Politicilor Site-ului aplicabile și au acceptat conținutul lor. Dacă nu sunteți de acord în totalitate cu acești Termeni și condiții nu puteți utiliza acest Site în niciun fel și nu puteți comanda servicii sau produse prin intermediul www.interra.ro
2. Definiții
2.1. Următorii termeni vor avea înțelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:
Asiguratorul – societatea OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A cu sediul social în Aleea Alexandru nr.51, sector 1, București -011822, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/10454/2001, având Cod de Identificare Fiscală: 14360018.
Biletul de avion - documentul în format electronic ce conține informații despre zbor, pasager și despre plata biletului, transmis Utilizatorului prin e-mail.
Cerere de asigurare - cererea de încheiere a Contractului de asigurare, completată de Utilizator pe Site cu datele necesare pentru încheierea Contractului de asigurare
Cererea de rezervare – cererea transmisă de Utilizator/Pasagerul de încheiere a Contractului de intermediere cu Interra Travel;
Clientul – Persoana fizica sau juridica care rezervă și/sau cumpără un sejur turistic, un bilet de avion sau un alt serviciu/produs pus la dispoziție de Interra Travel;
Companie de linie - compania aeriană care efectuează servicii de transport aerian de pasageri și este membră a IATA;
Companie Low Cost - companie aeriană care efectuează servicii de transport aerian de pasageri și nu este membră a IATA;
Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
Contractul de intermediere - Contract încheiat între utilizator în nume personal sau a unei alte persoane și Interra Travel în baza prezentelor Termeni și condiții;
Contract de asigurare – contractul încheiat între Asigurator și Utilizator în temeiul Termenilor generali de asigurare, în baza căruia Asiguratorul se angajează în cadrul activității sale să îndeplinească obligația de a plăti beneficiului asigurării o despăgubire, în cazul apariției evenimentului de asigurare desemnat în contractul de asigurare, iar Utilizatorul se obligă să plătească prima de asigurare;
Contractul de transport – reprezintă contractul încheiat de Utilizator, în nume propriu sau în calitate de mandatar al pasagerului/pasagerilor pentru care se fac e rezervarea, cu compania aeriană care prestează serviciile de transport aerian, contract care se încheie prin acceptarea de către Utilizator a Condițiilor Generale de Rezervare și Vânzare a Biletelor de Avion ale Furnizorilor de Servicii Turistice existente pe Site-ul www.interra.ro .
Condițiile Generale de Rezervare și Vânzare a Biletelor de Avion ale Furnizorilor de servicii turistice – reprezintă termenii și condițiile companiilor aeriene și/sau a altor intermediari de servicii de călătorie care acționează ca Furnizor de Servicii Turistice menționate la următoarele linkuri: https://www.interra.ro/termeni-si-conditii-companii-aeriene/
Croazieră - înseamnă un serviciu de transport pe mare sau pe căi navigabile interioare exploatat exclusiv în scop de agrement sau recreativ, completat de servicii de cazare și de alte facilități, care durează mai mult de două șederi peste noapte la bord;
Furnizor de servicii turistice - partea terță care pune la dispoziție sau intermediază punerea la dispoziție a serviciului/produsului comercializat de Interra Travel;
Itinerariu sau Călătoria - ruta care urmează să fie parcursă de către Pasager;
Rezervarea - confirmarea de către Interra Travel a încheierii Contractului de Intermediere prin transmiterea biletelor de avion Utilizatorului/Pasagerului;
Prețul total – prețul serviciului sau produsului oferit de Interra travel, incluzând toate taxele și comisioanele aferente;
Serviciu adițional – orice serviciu achiziționat de la Interra Travel sau de la Furnizorii de servicii turistice în legătură cu rezervările hoteliere sau biletele de avion cum ar fi: bagaje, locuri în aeronavă, solicitări de compensații/rambursări de la Furnizorii de servicii turistice, fără ca această enumerare să fie limitativă;
Termeni și condiții – reprezintă regulile în baza cărora se încheie Contractul de Intermediere;
Termeni Generali de Asigurare - termenii și condițiile generale de asigurare disponibile pe Site, care fac parte integrantă din Contractul de asigurare, care reglementează semnarea și executarea Contractului de asigurare, drepturile și obligațiile părților în contractele de asigurare, precum și modul de plată a sumei asigurate de către Asigurator.
Turistul, Pasagerul sau Călătorul – persoana care este parte/beneficiar al unui contract de vânzare de servicii turistice, rezervări hoteliere, bilete de avion și/sau servicii adiționale;
Utilizator - persoana fizică sau reprezentantul persoanei juridice care încheie Contractul de Intermediere în nume propriu sau/și în numele celorlalți turiști / pasageri, după caz, specificați pe rezervare și care are dreptul să efectueze modificări cu privire la toți călătorii de pe rezervare, respectiv persoana fizică sau juridică pe numele căreia se emite factura;
Voucher - un document electronic care atesta serviciile rezervate si achitate; In baza acestia, Turistul beneficiaza de serviciile achizitionate si demonstreaza ca acestea au fost preplatite.
Zbor anulat –situația în care compania aeriană nu efectuează un zbor programat anterior;
Zbor modificat – situația în care compania aeriană decide modificarea orarului de zbor, fiind afercate ziua, ora plecării sau sosirii la destinație a zborului, itinerariul de zbor programat anterior (inclusiv modificări ale aeroportului de plecare/sosire).
3. Informațiile publicate pe Site. Utilizarea Site-ului
3.1. Prin intermediul Site-ului sunt oferite informații cu titlu general, cu scop consultativ și pot fi modificate/actualizate oricând, fără o notificare prealabilă. Interra Travel nu garantează acuratețea informației de pe Site și a informațiilor furnizate în e-mail-urile trimise clienților (incluzând, dar fără a se limita la tarife, descrierile serviciilor/produselor sau informații legate de documentele de călătorie), însă va depune eforturile necesare să corecteze erorile care sunt remediabile de îndată ce ia cunoștință de acestea.
3.2. Interra Travel nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele privind documentele de calatorie și vize, vaccinuri necesare și cu privire la actualizarea informațiilor de pe site referitoare la acestea. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente și condiții de calatorie.
3.3. Interra Travel nu poate fi facuta responsabila pentru daune directe sau indirecte produse ca urmare a utilizării anevoioase sau întreruperii utilizării Site-ului, ca urmare a lipsei sau deficiențelor de aptitudini ale Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul, sau pentru afectarea unor sisteme/ componente î n timpul utilizării Site-ului, inclusiv ca urmare a posibilității ca Site-ul să fie afectat de viruși sau de alte acțiuni care pot genera defecțiuni sau alte pierderi.
3.4. Dreptul de autor pentru informațiile existente pe Site sunt detinute de Interra Travel sau, după caz, partenerilor săi sau unor terți. Niciun material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fără acordul scris al Interra Travel.
3.5. Utilizarea Site-ului de către dvs. în calitate de Utilizator, presupune asumarea respectării următoarelor obligații incluzând, dar fără a se limita la:
a) responsabilitatea financiară pentru toate tranzacțiile efectuate în contul sau numele dvs.
b) capacitatea legală necesară pentru a decide și a vă obliga contractual, respectiv vârsta de peste 18 ani;
c) garantarea veridicității datelor furnizate despre dvs., membrii familiei dvs., alți călători, precum și a oricăror alte informații comunicate;
d) neutilizarea Site-ului în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase;
e) netransmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii.
f) obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licenția sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii în scop personal și necomercial a unei singure copii a informatiei conținută pe Site.
3.6. Interra Travel isi rezerva dreptul de a interzice oricand accesul Utilizatorilor pe Site fara o notificare prealabila.
3.7. Conținutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea Furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului pot fi modificate oricând de Interra Travel.
3.8. În cazul existenței unor discrepanțe între varianta Site-ului în limba română și conținutul acestuia în altă limbă, versiunea în limba română va prevala.
4. Serviciile și produsele Interra Travel
4.1. Prin intermediul Site-ul puteți căuta și verifica disponibilități pentru diferite servicii turistice sau servicii conexe serviciilor turistice și puteți efectua rezervări sau achiziții privind aceste servicii, rezervări la hotel, bilete de avion, închirieri de mașini, asigurări de călătorie, asigurări de anulare de călătorie. Interra Travel acționează ca intermediar între Utilizator și Furnizorii de servicii turistice cum sunt: hoteluri, companii aeriene, companii de închiriat mașini, în baza mandatului de a efectua rezervarea pe care îl dă Utilizatorul.
4.2. Rezervările și vânzările de bilete de avion se supun prevederilor prezentelor Termeni și condiții și Condițiilor generale de rezervare și vânzare a biletelor de avion ale Furnizorilor de servicii turistice.
4.3. Interra Travel nu își asumă nicio responsabilitate pentru produsele și serviciile turistice oferite de Furnizorii de servicii turistice (cum sunt: hoteluri, liniile aeriene, companii de închiriat mașini, alții) sau societatățile de asigurare și nu garantează în niciun fel (fie explicit sau implicit) acuratețea sau calitatea produselor și a serviciilor comercializate prin intermediul acestui Site. Interra Travel acționează ca intermediar și nu este parte a contractelor încheiate direct între partenerii ale căror produse și servicii turistice sunt comercializate prin intermediul site-ului și Utilizator. Prin urmare, reclamațiile pentru neîndeplinirea sau executarea necorespunzătoare a acestor contracte vor fi adresate direct către societățile cu care Utilizatorul închee contractele pentru produsele sau serviciile rezervate/achiziționate.
4.4. Interra Travel nu are o politica de returnare a produselor separată de prezenții Termeni și condiții, iar eventualele rambursari se efectueaza doar in concordanta cu prevederile Termenilor si Conditior.
5. Condițiile Furnizorilor de servicii turistice
5.1. Orice solicitare de Rezervare efectuată pe Site va fi considerată drept intenția Utilizatorului de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic comercializat prin intermediul Site-ului. Dacă solicitarea de Rezervare va fi acceptată, veți primi un e-mail de confirmare a acceptării solicitării de Rezervare de la Interra Travel, însă Contractul de Intermediere va fi considerat încheiat și va intra în vigoare doar după efectuarea plății integrale pentru produsul sau serviciul rezervat. Orice actiuni (rezervari pachete turistice, rezervari sau emitere bilete de avion, rezervari hoteliere, emitere vouchere de calatorie) ce necesita interventie umana se va face doar in intervalul 9:00 – 18:00, de Luni pana Vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.
5.2. Toate serviciile publicate pe Site sunt disponibile în măsura disponibilității acestora la Furnizorii de Servicii Turistice. Termenii și condițiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzând regulile de transport ale pasagerilor impuse de liniile aeriene, orele de intrare/ieșire din hotel, condițiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica împreună cu Termenii și Condițiilor acestui Site, prevederile acestora din urmă prevalând.
5.3. La momentul navigării dvs. pe Site, veți putea observa mențiuni specifice cu privire la diferite condiții aplicabile ofertelor speciale. Vă rugăm să citiți cu atenție aceste mențiuni și să luați legătura cu consultanții Interra Travel pentru detalii complete.
5.4. Utilizatorul Site-ului este direct responsabil pentru respectarea condițiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice, care pot include pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, anulare, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura, privind timpul de îmbarcare, efectuarea formalităților necesare în vederea îmbarcării, prezentarea documentelor de călătorie necesare sau a oricăror alte reguli impuse de aceștia. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare sau pot solicita reconfirmarea zborului cu cel puțin 72 ore înainte de plecare, iar nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării. Interra Travel nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea, unele hoteluri pot impune si colecta diferite taxe locale.
II. CONDIȚII APLICABILE REZERVĂRILOR HOTELIERE:
6. Conditii generale aplicabile rezervarii de hoteluri
6.1. In cazul majoritatii hotelurilor, ora uzuală de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Aceste ore pot însă diferi de la un hotel la altul. Vă rugăm să verificati aceste informatii pe Site sau sa consultati agentii Interra Travel.
6.2. In cazul in care sositi la hotel dupa ora de check-in indicata mai sus, de regula, camerele dvs. sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa specificati in rezervare (daca in rezervare exista camp de observatii) sau sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, precizand si ora de sosire estimata. În cazul în care hotelul nu este înștiințat de acest lucru, are dreptul de a revinde camera.
6.3. Tipuri generale de camere:
- Camera single – conține un singur pat pentru o persoană;
- Camera dublă – conține un pat dublu pentru 2 persoane;
- Camera twin – contine 2 paturi de o persoana;
- Camera dublă/twin în regim de single – contine un pat dublu pentru o persoană;
- Camera triplă – contine 3 paturi de câte o persoană sau un pat dublu pentru 2 persoane și un pat suplimentar pentru 1 persoană;
- Camera quadruplă – conține fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoană, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane și 2 paturi suplimentare de 1 persoană;
- Camera twin/dublă plus copil – conține fie 2 paturi separate sau un pat dublu, patul sulimentar nu este garantat. În unele cazuri, în funcție de varstă, copilul poate să împartă același pat cu părinții. În cazul în care doriți să existe în mod expres pat suplimentar, vă sugerăm să trimiteti o solicitare catre agentii Interra Travel. Confirmarea solicitarii tine strict de disponibilitatea hotelului.
6.4. În cazul copiilor cu vârsta de până la 2 ani, dacă se dorește să existe in cameră un pătuț pentru acestia, este necesară o confirmare din partea hotelului. Prin urmare trebuie specificat acest aspect în câmpul de observații din rezervare (în cazul în care un astfel de câmp există) sau să fie comunicată această solicitare către Interra Travel prin e-mail, imediat după finalizarea rezervării.
6.5. Alocarea camerelor către turiști se face de către hotel.
6.6. În situația în care, din motive întemeiate, confirmarea rezervării nu este posibilă, hotelul este obligat să ofere cazare într-o altă unitate hotelieră, de aceeași categorie sau de o categorie superioară. În acest caz, turistul este obligat să accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (târguri, expoziții, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, sarbatori legale, etc) rezervările se pot supune unor reguli speciale, precum număr minim de nopți, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervării specială, termeni de plată mai stricți, etc.
6.7. Plata rezervarilor trebuie efectuată în conformitate cu termenii și condițiile precizate în momentul efectuării rezervării. Nerespectarea acestora atrage după sine anularea rezervării. În funcție de termenii și condițiile impuse de hoteluri, la momentul rezervării poate fi solicită plata integrală sau parțială a serviciului rezervat.
6.8. Nu pot fi acceptate alte modalități de plată în afara celor prezentate pe Site și nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin intermediul societăților prestatoare de servicii poștale/curierat. Interra Travel nu își asumă obligația de a emite niciun document de călătorie în cazul în care serviciile nu au fost platite integral. În orice situație, Utilizatorul este responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice rezervate/ achiziționate. Interra Travel este în drept să încaseze suplimentar orice taxe sau comisioane intervenite în momentul rezervării sau între momentul rezervării și momentul emiterii documentelor de călatorie.
6.9. Interra Travel poate derula, în paralel, mai multe campanii de reduceri aplicabile ofertele de hotel, reducerile nefiind obligatoriu a se aplica pentru toate hotelurile. Reducerile sunt stabilite în functie de politicile de reduceri ale Furnizorilor de servicii turistice si Interra Travel, iar procentul reducerii poate fi diferit pentru fiecare hotel in parte, in functie de locație, categorie, furnizor etc.
6.10. In functie de politica de anulare a rezervarii specifica fiecarui hotel, anularea poate fi efectuata direct de catre turist folosind link-ul de la rubrica “Politica de anulare si modificare” din e-mail-ul de confirmare a rezervarii sau cererea de anulare trebuie facuta in scris, și poate fi comunicată prin e-mail Interra Travel. Interra Travel nu poate anula/ modifica niciun serviciu rezervat/ platit în lipsa solicitării scrise, exprimată în mod ferm din partea Utilizatorului.
6.11. Politica de anulare aplicata fiecarei rezervari depinde de tipul de serviciu, de Furnizorul de servicii turistice, de data de calatorie sau de alti factori indicati de Furnizorul de Servicii Turistice. Politica de anulare va fi precizata în momentul efectuării rezervării, pe pagina cu detaliile rezervarii, în pagina de confirmare și în e-mail-ul de confirmare a rezervării. In situatia modificarii/ anularii rezervarilor, Interra Travel poate percepe anumite taxe care rezultă din această acțiune, diferite față de cele percepute de Furnizorul de servicii turistice. Este important să citiți cu atenție termenii și condițiile anulării înainte de a confirma rezervarea, întrucât confirmarea rezervării constituie exprimarea acordului dvs. privind politica de anulare aferentă acesteia.
III. CONDIȚII APLICABILE VÂNZĂRILOR BILETELOR DE AVION:
7. Rezervarea biletelor de avion
7.1. Rezervarea biletelor de avion se poate face prin intermediul Site-ului. Orice rezervare efectuată pe Site se supune acceptării atât a prezentelor Termeni și Condiții, cât și a condițiilor speciale impuse de Furnizorul serviciilor turistice care vă sunt prezentate în procesul de rezervare și în e-mail-ul de confirmare a rezervării de către consultanții Interra Travel.
7.2. Prin transmiterea Cererii de Rezervare către Interra Travel, ne autorizați să efectuăm rezervarea la Furnizorii de servicii turistice în numele dumneavoastră, cu precizarea că rezervările se vor face în funcție de disponibilitatea acestora la Furnizorul serviciilor turistice. Orice rezervare efectuată online sau prin orice alte mijloace presupune acceptarea acestor Termeni și Condiții.
7.3. Pentru anumite zboruri (zboruri ale companiilor low cost, combinații de zboruri ale companiilor aeriene de linie și companiilor low cost, alt tip de combinații de zboruri), rezervările nu se pot confirma pe Site, de aceea solicitarea dvs. va consta într-o cerere de rezervare care va fi procesată ulterior de către consultanții Interra Travel. Aceștia vă vor comunica disponibilitatea locurilor și confirmarea tarifului sau eventualele actualizări ale tarifului biletelor de avion.
7.4. Totodată , vă rugăm să consultați condițiile de călătorie atât pentru destinația dvs., cât și țara/țările de tranzit (pentru escale), Condițiile generale de rezervare și vânzare a b iletelor de avion ale Furnizorilor de servicii turistice și să vă asigurați că îndepliniți condițiile de călătorie valabile pentru fiecare dintre aceste țări de destinație și/sau tranzit și de asemenea că dețineți toate documentele solicitate atât de compania aeriană, cât și de autoritățile statale atât în țara din care plecați, în cea de destinație, cât și țara/țările de tranzit, în cazul zborurilor cu escale. Pentru a verifica ce documente de călătorie vă sunt necesare atât dvs. cât și minorilor și/sau persoanelor cu însoțitor pentru a fi îmbarcate în aeronavă, pentru a trece granița într-o altă țară, respectiv ce condiții de călătorie sunt aplicabile pentru o anumită țară, vă recomandăm să consultați site-ul Ministerului Afacerilor Externe (click aici). Interra Travel este exonerată de orice răspundere în cazul nerespectării condițiilor de călătorie de către pasageri și/sau a lipsei documentelor de călătorie solicitate atât de compania aeriană, cât și de autoritățile statale.
8. Modalități de Plată
8.1. Pentru emiterea biletelor de avion sau a finalizării achiziției oricărui Serviciu Adițional solicitat este necesară efectuarea plății acestora înainte de emiterea/finalizarea achiziției acestora. Modalitățile de plată pot varia în funcție de condițiile impuse de fiecare Furnizor de servicii turistice. Contractul de Intermediere dintre dvs. și Interra Travel se consideră încheiat doar după efectuarea de către dvs. a plății Prețului Total care include toate taxele și comisioanele Furnizorului de servicii turistice și/sau ale Interra Travel.
8.2. Tariful comunicat pe Site sau de către consultanții Interra Travel la momentul solicitării ofertei de servicii sau al efectuării rezervării, poate include toate taxele percepute de Furnizorii de servicii turistice și/sau de Interra Travel, sau aceste taxe pot fi afișate separat.
8.3. Pentru biletele de avion emise pentru zborurile companiilor low cost, regula este că nu se pot efectua rezervări fără ca plata să fie înregistrată în conturile Interra Travel, prin urmare Interra Travel nu vă garantează rezervarea locurilor și a tarifelor comunicate în momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata Prețului Total este efectuată și biletele sunt emise.
8.4. Să aveți în vedere că între momentul efectuării cererilor de rezervare prin orice modalitate și momentul achitării biletelor de avion, respectiv al creditării plății în contul Interra Travel, pot apărea modificări de tarife sau locurile pot să nu mai fie disponibile. În aceste situații, Interra Travel vă va anunța și vă va comunica tariful actualizat sau vă poate propune alternative de zbor care să satisfacă nevoile dvs. În cazul în care, după plasarea unei Cereri de Rezervare și înainte de emiterea unui Bilet, valoarea Prețului Total se modifică, Interra Travel vă va informa despre acest fapt, fie prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail indicată fie prin contact telefonic. În situația indicată anterior, Utilizatorul are dreptul fie: (i)să mențină Cererea de Rezervare și să plătească diferența până la acoperirea noului Preț Total; sau (ii) să își anuleze Cererea de Rezervare plasată, situație în care acestuia i se va restitui întreaga sumă plătită până la data anulării.
8.5. Nu pot fi acceptate alte modalități de plată în afara celor prezentate pe Site și nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin intermediul societăților prestatoare de servicii poștale/curierat. Interra Travel nu își asumă obligația pentru emiterea niciunui document de călătorie în cazul în care prețul biletului nu a fost platit integral. În orice situație, Utilizatorul este responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor achiziționate. Interra Travel este în drept să încaseze suplimentar orice taxe sau comisioane intervenite în momentul rezervării sau între momentul rezervării și momentul emiterii documentelor de călatorie.
8.6. Toate tarifele, taxele și/sau comisioanele pot fluctua datorită modificării cursului de schimb și/sau taxelor și comisioanele impuse de Furnizorii de servicii turistice, aceste costuri adiționale impuse de Furnizorii de servicii turistice fiind în sarcina Utilizatorului.
9. Anulări/Modificări
9.1. În eventualitatea modificării/anulării unei rezervări din orice motiv, inclusiv, dar fără a se limita la anulări voluntare sau involuntare, restituiri de sume, modificări de nume sau date, adăugări de pasageri pe rezervare, etc.), Interra Travel își rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din oricare din aceste modificări și/sau anulări. Aceste taxe sunt suplimentare taxelor impuse direct de către Furnizorul de servicii turistice, iar cuantumul lor poate varia și va fi comunicat pe e-mail Utilizatorului fie la momentul solicitării modificării, al notificării anulării involuntare sau după primirea solicitării de anulare voluntară. Astfel, în cazul în care vreunul dintre zboruri este anulat de către compania aeriană, Interra Travel va factura Utilizatorului o taxă suplimentară de 25 EUR/rezervare pentru procesarea rambursării. Această taxă de procesare va fi dedusă din rambursarea primită de la compania aeriană, iar diferența va fi transferată Utilizatorului.
9.2. Doar Utilizatorul are dreptul de a face modificări ale Rezervării, precum anularea sau reprogramarea acesteia. În cazul în care ați inițiat anularea biletelor de avion și ați informat Interra Travel despre această anulare, sunteți de acord că această acțiune este ireversibilă și Interra Travel este mandatată să parcurgă etapele necesare pentru anularea biletelor de călătorie de către Furnizorul de servicii turistice. În toate cazurile în care costul biletelor de avion este nerambursabil, iar biletele sunt anulate ca urmare a anulării voluntare a Utilizatorului/ pasagerului mandatat de acesta, Utilizatorul își pierde dreptul la orice formă de rambursare chiar dacă Furnizorul de servicii turistice anulează ulterior zborul pentru care s-au emis biletele respective întrucât efectele anulării ca urmare a demersurilor Utilizatorului prevalează. Specificăm faptul că în situația în care este anulat zborul de dus, compania aeriană va anula automat și zborul de retur, iar în acest caz costul biletelor aferent ambelor segmente este nerambursabil.
9.3. În anumite cazuri, compania aeriană poate anula, întârzia zborul sau modifica orarul de zbor, fără a notifica în prealabil Pasagerul, urmând fie ca acestuia să i se propună noi variante de zbor sau diverse forme de rambursare (vouchere, cupoane) sau în măsura în care este posibil contravaloarea biletului de avion să îi fie restituită Pasagerului/ mandatarului Utilizatorului de către compania aeriană. Cu privire la aceste opțiuni, dvs. veți fi informat fie direct de compania aeriană, fie de către reprezentanții Interra Travel. De reținut că, în cazul în care veți primi un e-mail de la Interra Travel cu privire la opțiunile oferite de compania aeriană în caz de zbor modificat sau anulat, trebuie să ne trimiteți un răspuns cu privire la una dintre opțiunile prezentate în acel e-mail, în termen de maxim 24 ore de la primirea e-mail-ului de informare. Modificarea/ anularea se consideră a fi operată doar dupa primirea de către dvs. a e-mail-ului de confirmare din partea Interra Travel, disponibilitatea alternativelor de reprogramare propuse putând varia.
10. Serviciu adițional: Bagaje
10.1. Fiecare companie aeriană are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste reguli privind bagajele vă sunt prezentate pe Site, în timpul procesului de rezervare, telefonic/pe e-mail sau alt canal de comunicare utilizat de Interra Travel, de către consultanții Interra Travel sau pot fi consultate direct pe site-ul companiei aeriene. Este responsabilitatea dvs. să verificați înainte de efectuarea călătoriei dacă au apărut modificări în politica de bagaje a companiei aeriene (dimensiune, kilograme acceptate, tipuri de bagaje, transportul acestora în cală/aeronavă etc).
10.2. Anumite Companii Aeriene de Linie au tariful pentru bagajul de mână și/sau cală inclus în tariful comunicat pe Site. Însă, companiile low cost și anumite companii de linie și/sau anumiți Furnizori de servicii turistice taxează bagajele separat de prețul biletelor. Interra Travel și/sau Furnizorii de servicii turistice pot să adauge taxe de serviciu adiționale variabile privind achiziționarea de bagaje. Bagajele pot fi achiziționate în momentul efectuării rezervării sau ulterior emiterii biletelor de avion, însă nu mai târziu de efectuarea check-in-ului. Întrucât taxele adiționale sunt variabile, acestea fie vor fi afișate separat în procesul de rezervare pe Site sau incluse în Prețul Total afișat pe Site, fie vor fi comunicate separat pe mail/ telefon sau incluse în Prețul Total transmis pe aceleași canale de comunicare, după primirea solicitării de rezervare/achiziție a Serviciului Aditional.
10.3. Fiecare companie aeriană are reguli diferite cu privire la dimensiunile și greutatea bagajelor de mână sau de cală (spre exemplu, privind nr. de kilograme acceptate sau lungime/ lățime/ înălțime). În cazul în care bagajul dvs. nu se încadrează în aceste dimensiuni și greutăți, compania aeriană are dreptul de a vă taxa suplimentar în baza propriilor politici privind bagajele.
10.4. Fiecare pasager trebuie să verifice propriul bagaj și ce poate lua în bagajul de mână și respectiv bagajul înregistrat la cală. Să aveți în vedere că puteți lua în bagajul de mână cantități mici de lichide care trebuie transportate în sticluțe/cutii speciale de maxim 100 ml fiecare, apoi puse în pungi speciale de plastic. Obiectele dure și ascuțite, precum: cuțite, foarfeca, unghieră, etc. nu sunt permise în bagajul de mână.
11. Serviciu adițional: Check-in online și la aeroport
11.1. Check-inul online este responsabilitatea fiecarui Utilizator/Pasager in parte; Check-inul online se efectueaza de catre Utilizator/Pasager pe site-ul oficial al companiei aeriene sau pe aplicatia companiei aeriene, respectandu-se termenul de efectuare și condițiile impuse de fiecare companie aeriana. Interra Travel nu este responsabila de efectuarea check-inului online.
11.2. În cazul în care check-in-ul online nu este oferit de compania aeriană și este disponibil doar la aeroport, Interra Travel vă va informa asupra acestui lucru. În acest caz, este necesar să mergeți la aeroport cu minim 3 ore înainte de plecare și să efectuați check-in-ul la ghișeul companiei aeriene. Eventualele taxe percepute de compania aeriană pentru check-in-ul la aeroport, nu pot fi imputate Interra Travel.
11.3. După ce primiți cărțile de îmbarcare, asigurați-vă că datele sunt corecte. Verificați orarul de zbor și informațiile despre pasageri. Verificați dacă orarul de zbor coincide cu cel din biletul primit de la Interra Travel. Există situații în care companiile aeriene modifică orarul de zbor fără a înștiința pasagerii sau direct pe Interra Travel și în acest caz cărțile de îmbarcare se pot emite pe un orar de zbor diferit.
11.4. În momentul completării datelor necesare pentru check-in online, este necesar să declarați că ați citit și ați înțeles că următoarele liste de articole sunt interzise în bagajul de mână și respectiv bagajul de cală:
a) instrumente ce pot fi utilizate pentru a cauza leziuni grave sau pentru a periclita siguranța aeronavei,
b) obiecte cu vârf ascuțit sau cu margine ascuțită care pot fi folosite pentru a provoca răni grave,
c) dispozitive special proiectate pentru a paraliza sau imobiliza,
d) arme albe.
și respectiv pentru bagajul de cală:
a) explozibili și substanțe sau dispozitive incendiare capabile, sau potențial capabile, de a provoca răni grave ori care pot reprezenta o amenințare pentru siguranța aeronavei,
b) pistoale, arme de foc și alte dispozitive de lansare a proiectilelor capabile, sau potențial capabile, să provoace răni grave prin lansarea de proiectile,
c) extinctoare,
d) artificii,
e) combustibil,
f) butelii de aragaz de voiaj,
g) baterii,
h) vopsea.
11.5. În cazul în care călătoriți cu bagaj de cală sau aveți documente de călătorie emise de o autoritate din afara U.E. trebuie să vă prezentați la biroul de check-in chiar dacă aveți check-in-ul online efectuat și sunteți în posesia cărților de îmbarcare.
11.6. La momentul efectuării check-in-ului online, în cazul în care pasagerul nu a achiziționat locuri preferențiale, compania aeriană alocă locurile în aeronavă aleatoriu. Prin urmare, există posibilitatea ca pasagerii de pe aceeași rezervare să aibă locuri în zone diferite din aeronavă. Dacă doriți să achiziționați locuri preferențiale, acestea se pot achiziționa până când procesul de check-in online se deschide, pe site-ul companiei aeriene.
12. Serviciu adițional: Rezervări de Locuri
12.1. Rezervările de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internaționale computerizate de rezervări.
12.2. Locurile preferențiale în aeronavă se pot achiziționa contra unui cost suplimentar perceput de Furnizorii de servicii turistice, la care se pot adăuga taxele de serviciu percepute de Interra Travel.
12.3. Toate condițiile, regulile și restricțiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriană precum și de alți factori (spre ex. obligația deținerii vizei și a documentele de călătorie impuse de fiecare stat), independenți de voința Interra Travel.
12.4. De reținut că, compania aeriană poate modifica oricând tipul de aeronavă cu care operează zborul, fără a anunța în prealabil Utilizatorul/Pasagerul, situație în care Interra Travel nu poate garanta că locurile selectate inițial se mai pot păstra.
13. Emiterea Biletelor de avion.
13.1. Emiterea biletelor de avion rezervate și plata acestora se va face conform condițiilor impuse de către fiecare companie aeriană în parte.
13.2. Interra Travel își rezervă dreptul de a prezenta pe site-ul său diferite tipuri de tarife, care pot include diferite servicii la un preț similar sau mai ieftin, per pasager, decât dacă le-ar fi cumpărat separat.
13.3. Toate serviciile incluse în diversele tarife vor fi furnizate în prezentarea Biletelor pe Site.
13.4. Utilizatorul/Pasagerul poate plăti contravaloarea biletului de avion și a Serviciilor Adiționale în LEI (RON) sau EURO, la cursul de schimb afișat de Banca Națională Română în ziua plății, la care se adaugă un comision de risc valutar de 2%. În cazul în care ați achiziționat servicii de la Interra Travel utilizând un Voucher, orice rambursare pe care o va efectua Interra Travel, în cazul în care serviciile achiziționate au fost anulate de către compania aeriană, va reprezenta suma primită/confirmată de compania aeriană/Furnizorul de Servicii ca fiind eligibilă pentru rambursare sub formă de Voucher sau în EUR/ echivalentul în lei al sumei în EUR la cursul BNR de la data achiziției. Această regulă se aplică și pentru orice tip de rambursări efectuate la discreția Interra Travel către Utilizator/pasageri.
13.5. Documentele de călătorie aferente rezervării (bilet de avion, factură) pot fi trimise prin poștă electronică, la adresa introdusă în momentul inițierii rezervării de către Utilizator.
14. Prețurile Biletelor de avion și ale Serviciilor adiționale
14.1. Prețurile de vânzare sunt dinamice, în conformitate cu regulile de emitere a biletelor stabilite de compania aeriană. Astfel, prețurile biletelor de avion comercializate prin Interra Travel sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, etc. Același zbor, cu aceeași companie, în aceleași condiții de călătorie, poate genera prețuri diferite, în funcție de ora exactă a rezervării/biletului.
14.2. În cazul zborurilor operate de Companii Aeriene de Linie, biletele de avion emise de Interra Travel sunt proprietatea I.A.T.A. – BSP România – în calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, încasările aferente biletelor vândute se decontează către I.A.T.A. BSP – România, drept pentru care Interra Travel nu poate fi făcută răspunzătoare în legătură cu modul în care a stabilit prețul unui bilet de avion de către acest organism sau de către compania aeriană pentru care a emis biletul.
14.3. Prețul oricărui bilet de avion presupune condiții, reguli și restricții speciale aplicabile călătoriei la care se referă documentul respectiv în mod special. Pasagerul are obligația să se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpăra respectivul bilet. După cumpărarea biletului se consideră că Pasagerul a luat la cunoștință despre toate aceste reguli și că le-a acceptat și nu mai poate pretinde că nu a fost informat, o dată ce a intrat în posesia biletului de avion.
14.4 Prețul biletului de avion include de regulă taxele de aeroport. Există însă situații, independente de voința Interra Travel, în care, pe parcursul călătoriei i se pot solicita Pasagerului și alte taxe, care nu au fost percepute inițial, situație în care Interra Travel nu poate fi ținută răspunzătoare.
14.5. Taxele de serviciu (comisioanele) aplicate de Interra Travel și/sau Furnizorul de servicii turistice pot varia de la o ofertă la alta. Interra Travel își rezervă dreptul, la discreția sa, de a decide ce taxe de serviciu aplică și cu privire la modul în care aceste taxe sunt afișate pe Site, și anume, dacă acestea sunt identificate separat și/sau incluse în Prețul Total. Pentru Serviciile adiționale (incluzând, dar fără a se limita la: bagaje, locuri preferențiale, serviciul de asistență specială, serviciul de obținere rambursări de la companiile aeriene etc. - atunci când acestea sunt permise de compania aeriană), achiziționate o dată cu emiterea biletelor de avion sau ulterior emiterii acestora, Interra Travel și/sau Furnizorii de servicii turistice își rezervă dreptul de a aplica taxe de serviciu variabile, acestea fie vor fi afișate separat în procesul de rezervare pe Site sau incluse în Prețul Total afișat pe Site, fie vor fi comunicate separat pe mail/ telefon sau incluse în Prețul Total transmis pe aceleași canale de comunicare, după primirea solicitării de rezervare/achiziție a Serviciului adițional.
15. Condiții specifice de anulare pentru bilete și servicii adiționale
15.1. Interra Travel își rezervă dreptul ca în cazul anulării biletelor de avion/a serviciilor turistice (din inițiativa Utilizatorului sau a Furnizorilor de servicii turistice), să nu ramburseze taxa de serviciu percepută de Interra Travel în momentul emiterii biletului sau vânzării oricăror servicii turistice.
15.2. În cazul în care, în mod excepțional, Interra Travel decide să îți ramburseze sume care potrivit prezenților Termeni și Condiții sunt nerambursabile sau în cazurile în care îți oferă cupoane/vouchere ca alternativă la rambursarea în numerar, Interra Travel este îndreptățită atât să acționeze în numele Utilizatorului pentru a solicita potențiale rambursări de la compania/companiile aeriene care opera(u)/trebuia(u) să opereze zborurile sau de la terți reprezentanți ai acesteia/acestora, cât și să rețină orice rambursare efectuată de companie/terți referitoare la zborul/segmentul de zbor achiziționat de tine și care trebuia operat de respectiva companie aeriană.
15.3 După achiziționarea serviciilor adiționale (taxa de check-in, locuri preferențiale, bagaje, etc.), taxele aferente nu sunt rambursabile.
16. Biletul de Avion
16.1. Biletul de avion este documentul sau înscrisul electronic în baza căruia se efectuează zborul. Informațiile înscrise pe biletul de avion completează prezentele Termeni și Condiții. Se prezumă că pasagerul care a intrat în posesia biletului de avion a luat la cunoștință de toate aceste informații, acesta nemaiputând să invoce ulterior necunoașterea acestora și să pretindă eventuale despăgubiri Interra Travel.
16.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumpărat are obligația de a-l păstra în stare bună și de a-l prezenta în vederea îmbarcării. În cazul în care dvs. nu puteți prezenta biletul de avion la îmbarcare din orice motiv, nu vă îndreptățiți să ne solicitați retransmiterea biletului de avion, iar neefectuarea zborului din acest motiv cade în culpa exclusivă a dvs., fără ca să puteți pretinde Interra Travel sau companiei aeriene nici un fel de despăgubiri.
16.3. Înainte de a cumpăra Biletul de Avion, vă recomandăm să verificați ce documente de călătorie sunt solicitate atât în țara de destinație, cât și țara/țările de tranzit (pentru escale). Este important să vă asigurați că aceste documente respectă reglementările din toate aceste țări, precum și condițiile impuse de compania aeriană care operează zborul. Pentru călătoria minorilor, este necesar ca ei să dețină propriul pașaport sau, după caz, propria carte de identitate valabilă. Suplimentar acestor documente, toți minorii care călătoresc singuri sau însoțiți de adulți care nu sunt și tutorele lor legal sau împreună cu un singur părinte, pot fi obligați să aibă alte documente adiționale (ex. procura notarială, declarație – în original, cazier judiciar pentru însoțitorul care nu este părinte) semnate de ambii părinți, de al doilea părinte sau de tutorele legal de la care au obținut permisiunea de a călători. În cazul în care aveți nelămuriri sau doriți mai multe informații, puteți contacta Poliția de Frontieră.
17. Vize, vaccinuri, teste și alte condiții de călătorie
17.1. Interra Travel nu asigură serviciul de obținere a vizelor în cazul în care acestea sunt necesare. Pasagerii/Turiștii sunt responsabili de obținerea acestora în timp util. De asemenea, Pasagerii/Turiștii trebuie să se asigure că documentele de călătorie (pașaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data părăsirii României, în cazurile în care acest termen este impus potrivit legislației aplicabile.
17.2. Pasagerii/Turiștii sunt responsabili de a se informa cu privire la toate condițiile de călătorie impuse de companiile aeriene/țările de destinație și/sau escală (inclusiv cu privire la declarațiile care trebuie completate cu privire la starea de sănătate sau referitoare la infecția cu SARS-CoV-2) inclusiv cu privire la vaccinurile obligatorii pentru anumite destinații, precum și testele solicitate atât în țara în care mergi, cât și țara/tările de tranzit (pentru escale). Utilizatorul este de acord că Interra Travel nu este responsabilă pentru refuzul la îmbarcare în cazul în care unul sau oricare dintre pasagerii de pe rezervare nu îndeplinesc condițiile impuse de oricare dintre entitățile menționate mai sus. De asemenea, în cazul în care, în cursul procesului de rezervare sau check-in este o solicitată de către Furnizorul de servicii turistice, o declarație din partea Utilizatorului cu privire la îndeplinirea condițiilor de călătorie, Utilizatorul împuternicește reprezentanții Interra Travel să dea această declarație în numele său și a pasagerilor de pe rezervare.
18. Serviciul de Asistență Specială
18.1 Interra Travel nu pune la dispoziție Pasagerilor un serviciu asistență specială, ca urmare Pasagerul/mandatarul acestuia trebuie să anunțe din timp Interra Travel în cazul în care dorește ca aceasta să îi intermedieze obținerea unui astfel de serviciu. Interra Travel și/sau Furnizorii de Servicii Turistice își rezervă dreptul de a aplica taxe de serviciu adiționale, acestea fie vor fi afișate separat în procesul de rezervare pe Site sau incluse în Prețul Total afișat pe Site, fie vor fi comunicate separat pe mail/ telefon sau incluse în Prețul Total transmis pe aceleași canale de comunicare, după primirea solicitării de rezervare/achiziție a Serviciului Adițional.
19. Informarea cu privire la modificarea călătoriei
19.1. Responsabilitatea verificării status-ului zborului înainte de plecare și identificarea eventualelor modificări apărute în programul zborului aferent rezervării aparține în întregime Utilizatorului și/sau pasagerului.
VI. CONDIȚII APLICABILE VÂNZĂRILOR DE CROAZIERE:
20. Aspecte generale servicii croaziere. Prețuri.
20.1. Rezervarea unui serviciu de tip croazieră se va efectua în limita disponibilității afișate pe site-ul Interra Travel și conform Condițiilor de anulare/modificare afișate la momentul rezervării. Rezervarea va fi considerată fermă după efectuarea plății integrale și primirea pe e-mail a confirmării rezervării.
Tipurile de cabină disponibile, in general, sunt interioară, exterioară, cu vedere la ocean, cu vedere obturată, cu balcon si diverse tipuri de suite. Repartizarea diverselor configurații (adulți, copii) se face în funcție de politica companiei de croazieră și de disponibilitatea afișată. Pentru consultarea detaliilor despre diversele tipuri de cabină disponibile, este necesară consultarea site-ului companiei de croazieră ( https://www.msc.com/) Compania de croaziere oferă 3 tipuri de experiențe la bordul vaselor: Bella, Fantastica și Aurea, fiecare incluzând anumite beneficii, pe care le puteți consulta accesând pagina companiei de croziere, mai sus menționată.
20.2. Prețurile croazierelor pot fi modificate în orice moment până la confirmarea rezervării de către Interra Travel, urmare a plății dvs. Verificați pretul final de vânzare înainte de a achiziționa un produs. Pentru a finaliza rezervarea, trebuie să semnați contractul de călătorie și să efectuați plata avansului sau a pretului integral, după caz.
Promoțiile sunt oferite de liniile de croazieră în limita disponibilității și pot fi retrase oricând fără o notificare prealabilă.
20.3. Prețurile publicate pentru ofertele pe distanțe medii și lungi se referă, în general, la prețul cabinei, taxele portuare, taxa de serviciu (Hotel Service Charge), pensiune completă și divertisment la bordul vasului, excluzând zborurile, alte taxe, servicii opționale (de exemplu, excursii, pachete băuturi, pachete Internet etc) și asigurările.
20.4. Este obligatoriu să verificati înainte de plecare dacă dețineti documentul de identitate necesar, precum și eventualele vize necesare. Daca pasagerul nu deține actele de identitate necesare, acesta nu se va putea îmbarca și nu va avea dreptul la nicio rambursare a pretului. Interra Travel nu va fi responsabilă pentru lipsa actelor de identitate sau a vizelor necesare pentru Clientii săi, după caz, sau pentru lipsa oricărui alt tip de document al Clientului, necesar pentru trecerea controalelor vamale și de frontieră.
20.5. Interra își rezervă dreptul de a modifica prețul Contractului în orice moment însă nu mai târziu de 18 zile înainte de călătorie, pentru a permite variații pentru:
a) costurile cu combustibilul pentru propulsia navei;
b) taxele percepute pentru servicii precum taxele de îmbarcare sau debarcare în porturi sau aeroporturi.
c) cursurile de schimb relevante pentru serviciul achiziționat.
În cazul în care prețului serviciului de croazieră rezervat crește cu mai mult de 8% din prețul total al serviciului la momentul rezervării, pasagerul va avea dreptul de a anula contractul cu rambursarea integrală a prețului serviciului rezervat în limitele și până la măsura sumei plătite efectiv de către pasager la momentul anulării. Acest drept de rambursare nu include primele de asigurare plătite care nu sunt în niciun caz rambursabile.
Pentru a-și exercita dreptul de anulare, Pasagerul trebuie să notifice în scris Interra Travel în termen de 7 zile de la primirea notificării de creștere a prețului. Aceste condiții se aplică strict serviciilor de tip croazieră, nu și serviciilor adiționale rezervate (de exemplu bilete de avion, cazare, transferuri etc).
Interra recomandă ca fiecare pasager să aibă o poliță de asigurare adecvată care să-l acopere suficient pentru anularea pachetului de vacanță, asistență medicală și cheltuieli, pierderea și/sau deteriorarea bagajelor, din momentul în care Contractul a fost confirmat ca rezervat până la sfârșitul vacanței.
21. Eligibilitate pentru călătoria tip croazieră
21.1. Siguranța tuturor pasagerilor este de o importanță capitală pentru Interra, prin urmare, prin achiziționarea serviciilor de călătorie tip coazieră Pasagerii garantează că sunt apți să călătorească pe mare (și dacă este cazul pe calea aerului), iar comportamentul sau starea lor nu va afecta siguranța sau condiția navei sau aeronavei și ceilalți Pasageri, și că aceștia pot fi transportați în siguranță în conformitate cu cerințele de siguranță aplicabile stabilite de legislația internațională, a UE sau națională.
Orice pasager cu o afecțiune care poate influența aptitudinea de a călători ținând cont de itinerarul navei trebuie să informeze Interra în momentul rezervării și să prezinte un certificat medical înainte de rezervare.
În orice caz, Interra, Compania de croaziere și/sau Transportatorii au dreptul de a solicita – la propria discreție – Pasagerului să prezinte certificate medicale care să arate aptitudinea de a călători.
21.2. Femeile însărcinate sunt rugate să solicite sfatul medicului înainte de a călători; în orice stadiu al sarcinii trebuie să obțină un certificat medical de la un medic care să confirme aptitudinea lor pentru a călători la bordul navei ținând cont de itinerariul specific.
Interra, Compania de croaziere și/sau Transportatorii nu au la bordul niciunuia dintre navele de croazieră facilități sau echipamente medicale adecvate pentru naștere. Interra nu poate accepta o rezervare, iar Transportatorul nu poate transporta nicio Pasageră care va fi însărcinată în 24 de săptămâni sau mai mult până la sfârșitul Croazierei.
În cazul unei rezervări efectuate pentru o pasageră care nu știa la momentul rezervării și nu ar fi putut ști în mod rezonabil la momentul rezervării că este însărcinată în condițiile prevăzute de clauza superioară atunci, Interra va oferi pasagerului alegerea Rezervării unei alte Croaziere din portofoliul Companiei de croaziere MSC de calitate echivalentă, în conformitate cu termenii mai sus menționati, dacă sunt disponibile; sau anularea și primirea unei rambursări integrale a prețului integral plătit de acel pasager pentru orice anulare a Rezervării, atâta timp cât o astfel de anulare este notificată imediat de îndată ce un astfel de pasager ia cunoștință de starea sa. Rambursarea nu va include primele de asigurare plătite care nu sunt în niciun caz rambursabile sau alte servicii adiționale rezervate.
21.3. Interra și Transportatorul își rezervă în mod expres dreptul de a refuza drepturile de îmbarcare oricărui Pasager care pare să se afle într-o stare avansată de sarcină sau care nu furnizează certificatul medical conform clauzei de mai sus și nu vor avea nicio răspundere în ceea ce privește acest refuz. De asemenea, Interra Travel nu poate fi răspunzătoare pentru refuzul de îmbarcare a Pasagerului în astfel de situații.
În cazul în care transportatorul, comandantul sau medicul navei consideră că un pasager nu este apt să călătorească, este de natură să pună în pericol siguranța sau că i se poate refuza permisiunea de a debarca în orice port sau ar putea face transportatorul responsabil pentru întreținere, sprijin sau repatriere, atunci comandantul va avea dreptul de a refuza îmbarcarea pasagerului în orice port sau debarcarea pasagerului în orice port sau transferul pasagerului într-o altă dană sau cabină. Medicul de la bord va avea dreptul de a administra primul ajutor și orice medicament, terapie sau alt tratament medical se impune cu acest scop și/sau de a interna/izola pasagerul în spitalul navei sau în altă unitate similară, dacă o astfel de măsură este considerată necesară de către medic și este susținută de autoritatea comandantului navei. Refuzul pasagerului de a coopera în ceea ce privește un astfel de tratament sau măsură poate duce la debarcarea pasagerului în orice port, dacă este necesar prin intervenția polițiștilor locali sau a altor autorități competente și nici Interra, Compania de croaziere, nici Transportatorul nu vor fi răspunzători pentru nicio pierdere, cheltuiala sau compensarea pasagerului. De asemenea, Interra Travel nu poate fi răspunzătoare pentru refuzul de îmbarcare a Pasagerului în astfel de situații.
În cazul în care un pasager este considerat inapt să călătorească și i se refuză îmbarcarea, atunci nici Interra Travel, nici Compania de croaziere sau Transportatorul nu au nicio răspundere față de Pasager.
22. Pasageri cu dizabilități și pasageri cu mobilitate redusă
22.1. Prioritatea Interra și a transportatorilor este întotdeauna confortul și siguranța pasagerilor săi și, pentru a realiza acest lucru, pasagerul este rugat, în momentul rezervării, să furnizeze cât mai multe detalii posibil cu privire la aspectele prezentate mai jos, astfel încât Interra și transportatorul pot lua în considerare obligația sa de a transporta Pasagerul într-un mod sigur sau fezabil din punct de vedere operațional, ținând seama de orice probleme legate de proiectarea navei de pasageri sau a infrastructurii și echipamentelor portuare, inclusiv a terminalelor portuare, care ar putea face imposibilă efectuarea îmbarcării, debarcării sau transportul pasagerului care poate avea un impact asupra siguranței și confortului pasagerilor.
22.2. Pasagerul este rugat să furnizeze detalii complete în momentul rezervării dacă Pasagerul:
a) Este bolnav, infirm, cu handicap sau are mobilitate redusă;
b) În cazul în care pasagerul are nevoie de o cabină specială pentru persoanele cu dizabilități, deoarece există un număr limitat de acestea disponibile și întrucât Compania ar dori, ori de câte ori este posibil, să îl găzduiască pe pasager, astfel încât pasagerul să fie confortabil și în siguranță pe durata Croazierei;
c) În cazul în care pasagerul are cerințe speciale privind localizarea cabinei;
d) Dacă Pasagerul trebuie să aducă la bord orice echipament medical;
e) Dacă Pasagerul trebuie să aducă la bordul navei un câine de asistență recunoscut (vă rugăm să rețineți că atatutul câinilor de asistență este supus reglementărilor naționale).
22.3. În cazul în care Interra, și/sau Transportatorul consideră strict necesar pentru siguranța și confortul pasagerului și pentru ca pasagerul să se bucure pe deplin de croazieră, poate solicita ca un pasager cu handicap sau cu mobilitate redusă să fie însoțit de o altă persoană care este capabilă să ofere asistența necesară pasagerului cu handicap sau pasagerului cu mobilitate redusă. Această cerință se va baza în întregime pe faptul că Interra și/sau Transportatorul evaluează nevoia Pasagerului din motive de siguranță și poate varia de la navă la navă și/sau de la un itinerariu la altul. Pasagerii care se deplasează cu ajutorul unui scaun cu rotile sunt rugați să-și furnizeze propriul scaun cu rotile pliabil de dimensiuni standard pe durata întregului serviciu și ar putea fi, de asemenea, solicitați să fie însoțiți de un pasager care călătorește și care poate să îi asiste.
22.4. În cazul în care pasagerul are condiții speciale, handicap sau mobilitate redusă care necesită îngrijire personală sau supraveghere, atunci această îngrijire sau supraveghere personală trebuie să fie organizată de pasager și pe cheltuiala pasagerului. Nava nu este în măsură să ofere servicii de îngrijire personală sau supraveghere individuală sau orice altă formă de îngrijire pentru afecțiuni fizice sau psihiatrice sau de altă natură.
22.5. Dacă după o evaluare atentă a nevoilor și cerințelor specifice ale pasagerului, Interra și/sau Transportatorul concluzionează că pasagerul nu poate fi transportat în siguranță și în conformitate cu cerințele de siguranță aplicabile, atunci Interra și/sau Transportatorul poate refuza să accepte o rezervare sau îmbarcarea unui pasager cu dizabilități sau Pasager cu mobilitate redusă din motive de siguranță.
Interra își rezervă dreptul de a refuza îmbarcarea/ transportul oricărui pasager care nu a notificat în mod adecvat Interra cu privire la orice dizabilități sau nevoi de asistență pentru ca Interra și/sau Transportatorul să facă o evaluare în cunoștință de cauză dacă pasagerul poate fi transportat în mod sigur. Dacă pasagerul nu este de acord cu o decizie a Interra sau a transportatorului în temeiul clauzelor din acești Termeni și condiții, atunci pasagerul poate să înainteze Interra o reclamație față de această măsură, formulată în scris și însoțită de toate dovezile pe care le consideră utile.
Interra și/sau Transportatorul își rezervă dreptul de a refuza transportul oricărui Pasager care, în opinia Interra și/sau a Transportatorului, este inapt pentru călătorie sau a cărui stare poate constitui un pericol pentru sine sau pentru alții în Croazieră din motive de siguranță.
22.6. În unele porturi, este necesar să se ancoreze în larg si nu la țărm. Atunci când acesta este cazul, Transportatorul va folosi o ambarcațiune pentru a duce Pasagerii la țărm. Aceasta poate fi de mici dimensiuni și nepotrivită pentru transportul persoanelor cu dizabilități sau cu mobilitate redusă sau cu probleme de echilibru. În funcție de vreme, maree și condițiile mării, pot exista anumite mișcări, care s-ar putea schimba pe parcursul zilei. Pasagerii trebuie să fie suficient de apți și mobili pentru a accesa și debarca ambarcațiunea. Dacă Pasagerii au mobilitate redusă sau folosesc un ajutor pentru mobilitate, cum ar fi un baston, atunci aceștia trebuie să ia în considerare cu atenție capacitatea lor de a se îmbarca în siguranță. În cele din urmă, transportul cu ambarcațiunea către/de la țărm poate fi refuzat de către comandant sau de oricare dintre ofițerii săi dacă există vreo îndoială cu privire la siguranța oricărui pasager.
23. Anularea croazierei de către Interra
23.1. Interra își rezervă dreptul de a anula orice croazierăm în orice moment, notificând în scris pasagerului și nu va fi responsabilă pentru plata unor compensații suplimentare, dacă:
(i) anularea se datorează unui eveniment de circumstanțe inevitabile și extraordinare și/sau oricăror circumstanțe neobișnuite/sau imprevizibile aflate în afara controlului Interra, ale căror consecințe nu ar fi putut fi evitate de către Interra, chiar dacă aceasta ar fi exercitat toată atenția cuvenită;
(ii) numărul de persoane înscrise pentru croazieră este mai mic decât 50% din capacitatea de pasageri a navei relevante;
În ambele cazuri de mai sus, Interra va oferi Pasagerului posibilitatea de a alege:
a) Primirea unei rambursări integrale a sumelor achitate pentru serviciul de croazieră anulat:
b) Rezervarea unei alte croaziere din oferta Interra de calitate echivalentă, fără costuri suplimentare, sau superioară, după caz, cu plata diferenței de preț, dacă un asemenea serviciu este disponibil; sau
c) Rezervarea unei alte croaziere din oferta Interra de calitate inferioară, dacă este disponibil, cu rambursarea diferenței de preț.
Decizia pasagerului trebuie notificată către Interra Travel în scris în termen de 7 zile de la notificarea de anulare.
23.2. Interra/ transportatorul își rezervă dreptul, la discreția sa și/sau a comandantului oricărei nave (care nu va fi exercitat în mod nerezonabil) de a decide dacă se abate de la itinerariul anunțat sau obișnuit, de a întârzia sau anticipa orice navigație, de a omite sau de a modifica porturi programate de escală, pentru a asigura un transport substanțial echivalent de către o altă navă, pentru a remorca sau a fi remorcat sau a asista alte nave sau pentru a efectua orice act similar pe care, la discreția sa și/sau a comandantului, îl va considera recomandabil sau necesar pentru siguranța Pasagerilor a navei și/sau a echipajului. În astfel de circumstanțe, nici Interra, nici Transportatorul, nu vor avea nicio răspundere sau obligație față de Pasager.
23.3. Pasagerul are datoria să urmeze instrucțiunile și ordinele comandantului și ale ofițerilor în timp ce se află la bord. Pasagerul acceptă și este de acord că comandantul și ofițerii au dreptul și au autoritatea de a inspecta orice persoană de la bord, orice cabină, bagaje și bunuri din motive de siguranță, securitate sau alte motive legale. Pasagerul este de acord în mod expres să permită orice astfel de inspecție.
Pasagerii trebuie să fi primit toate vaccinurile medicale necesare înainte de Croazieră și să aibă în posesia lor toate biletele, pașapoartele valabile, vizele, cardurile medicale și orice alte documente necesare pentru porturile programate de escală și debarcare.
Niciun pasager nu va aduce la bord niciun fel de animale, cu excepția câinilor de serviciu recunoscuți conform legii.
Interra și/sau Transportatorul nu vor avea nicio răspundere față de nici un pasager cu privire la orice încălcare sau nerespectare de către orice pasager a prevederilor acestei clauze și orice pasager va despăgubi Interra Travel împotriva oricărei pierderi sau daune cauzate prin nerespectarea prezentelor Tremeni și Condiții acesteia sau Transportatorului sau oricăruia dintre furnizorii Interra printr-o astfel de încălcare sau nerespectare.
Comportamentul pasagerului nu trebuie să afecteze și să reducă siguranța, liniștea și plăcerea Croazierei pentru alți Pasageri.
Este strict interzis pasagerilor să poarte arme de foc, muniție, explozivi sau substanțe inflamabile, toxice sau periculoase, mărfuri sau articole la bordul oricăror nave care ar putea fi periculoase pentru siguranța pasagerilor și a navelor.
Pasagerul va fi responsabil pentru orice daune suferite de Interra și/sau de Transportator și/sau de orice furnizor Interra, al oricărui serviciu rezervat ca urmare a nerespectării de către Pasager a obligațiilor sale contractuale. În special, Pasagerul va fi răspunzător pentru toate daunele cauzate navei sau mobilierului și echipamentului acesteia, pentru vătămarea sau pierderea altor Pasageri și terților, precum și pentru toate penalitățile, amenzile și cheltuielile imputabile Pasagerului și pe care Interra, Compania de croaziere, Transportatorul sau un furnizor Interra poate fi obligat să plătească.
24. Modificări și responsabilitate
24.1 Interra Travel nu poate fi responsabilă pentru unele modificări ce pot fi uneori efectuate de către furnizorii de servicii sau chiar de Interra Travel, dacă astfel de modificări devin necesare sau recomandabile din motive operaționale, comerciale sau din motive de siguranță și atâta timp cât nu afectează principalele caracteristici ale serviciilor/produselor achiziționate. Astfel de modificări vor fi considerate nesemnificative, in cazul serviciilor care includ croaziere atunci cand implica spre exemplu:
- schimbarea unor porturi de escală în itinerar, atât timp cât data și portul de plecare, precum și data și portul de sosire rămân neschimbate;
- schimbarea cabinei, atât timp cât alternativa este de cel puțin același tip sau categorie;
- în situații foarte rare, schimbarea navei, atât timp cât acea alternativă aparține aceluiași furnizor de servicii de calatorie;
- modificări ale programului, atât timp cât nu afectează conexiunea cu un alt serviciu de călătorie, etc.
V. Alti termeni si conditii generale aplicate serviciilor Interra Travel
25. Reclamatii. Legea aplicabilă
25.1. Termenii și conditiile sunt guvernate de legile din România.
25.2. Orice problema survenita in timpul prestării serviciilor achiziționate prin intermediul Site-ului, trebuie comunicata de urgenta catre Interra Travel pentru a o putea rezolva in timp util.
25.3. Utilizatorul are dreptul de a depune o reclamatie folosind toate mijloacele de comunicare puse la dispozitie de Interra Travel. Cu toate acestea, pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa rezervari@interra.ro
25.4. Orice neintelegeri aparute intre consumatorii, utilizatori ai Site-ului si Interra Travel se pot rezolva pe cale amiabila, sau prin intermediul mecanismul alternativ sistemului judiciar, legislatia aplicabila poate fi consultata aici, , în caz contrar părțile declară în mod expres că înteleg să se adreseze instanțelor de judecată competente din București.
26. Responsabilitatea Interra Travel
26.1. Interra Travel nu este responsabila pentru pierderile indirecte suferite de dvs. ca urmare a acceptarii prezentelor Termenii si Conditii si incheierea Contractului de Intermediere, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
26.2. Interra Travel nu este responsabila pentru pierderile directe si/sau indirecte suferite de Utilizator cauzate de, dar fara a se limita la: posibile diferente de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informatii incorecte comunicate si/sau preluate de la companiile aeriene si/sau hoteliere sau de catre oricare dintre societatile partenere care furnizeaza servicii turistice prin intermediul Interra Travel.
26.3. Interra Travel isi rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice ale caror tarife au fost afisate pe Site în mod eronat. In cazul aparitiei, respectiv afisarii unor posibile erori de tarifare, Utilizatorul este de acord sa renunte la toate si orice alte pretentii impotriva. Interra Travel, urmand ca Interra Travel sa returneze de îndată sumele achitate de Utilizator pentru produsul/serviiul respectiv.
26.4. Interra Travel este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu este supusă acestei limite).
26.5. Interra Travel nu poate garanta functionarea neintrerupta a Site-ului sau ca toti Utilizatorii pot accesa aceeasi versiune a Site-ului pe parcursul unei anumite perioade de timp in care sunt in desfasurare procesele de actualizare a Site-ului. În consecinta, Interra Travel nu poate fi ținută raspunzatoare pentru pierderile de orice fel suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv pentru orice daune indirecte, precum profiturile nerealizate.
27. Legaturi catre alte Site-uri
27.1. Site-ul poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de terte parti. Interra Travel nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nicio responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea, conținutul sau calitatea acestor pagini web.
27.2. Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Interra Travel. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor în cauză.
28. Forta Majora, Cazul Fortuit sau Insolventa Furnizorului de servicii turistice
28.1. Interra Travel nu este responsabila în cazul intervenirii unor evenimente cauzate de Forta Majora/Cazul Fortuit sau dacă Furnizorul de servicii turistice sau un oricare alt furnizor de servicii al Interra Travel este supus procedurii insolventei, falimentului sau oricărei alte proceduri similare, inclusiv concordat preventiv, astfel ca Interra Travel este exonerată de orice fel de raspundere față de Utilizator si/sau pasageri in toate situatiile aplicabile.
28.2. Evenimentele cauzate de forta majora includ, dar nu se limiteaza la: "acte de forta majora", "ordine guvernamentale" sau "vremuri de razboi" stare de urgenta, stare de alerta sau restrictii de călătorie impuse de autoritatile guvernamentale, instabilitate politica, incendii, inundatii, accidente, furtuni, eruptii vulcanice, epidemii, pandemii, greve, atacuri teroriste, cutremure si toate celelalte evenimente neprevazute interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, eruptii vulcanice, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Interra Travel, Furnizorul de servicii turistice sau orice alt furnizor de servicii al Interra Travel.
28.3. Evenimentele de Caz Fortuit includ, dar fara a se limita la, orice decizie discretionara a Furnizorului de servicii turistice care are drept efect anularea/suspendarea mai multor zboruri intr-un anumit interval de timp, decizie care sa determine o perturbare importanta in activitatea de transport aerian sau orice decizie discretionara a oricarui alt furnizor de servicii al Interra Travel care are drept efect intreruperea furnizarii serviciilor catre Interra Travel.
28.4. Pentru evitarea oricarui dubiu, Biletele de avion si serviciile aditionale posibile, oferite de Interra Travel nu fac obiectul OG 2/02.08.2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, precum şi pentru modificarea unor acte normative.
29. Politica de Confidentialitate
29.1. Interra Travel incearca sa protejeze cat mai mult posibil dreptul privind confidentialitatea si imaginea utilizatorilor Site-ului. Intentia noastra este aceea de a va oferi in calitate de Utilizator al Site-ului, o experienta online sigura, care nu iti va afecta negativ viata personala. In acest sens, depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura ca informatiile pe care le introduci in baza noastra de date sunt utilizate exclusiv in scopurile gandite de dvs.
29.2. Cand te inregistrezi pe Site prin crearea unui cont, prin accesarea acestuia, prin rezervarea sau achizitionarea diferitelor servicii si produse Interra Travel sau prin activarea mesajelor promotionale sau publicitare, Interra Travel va prelucra informatiile cu caracter personal de natura sa identifice o anumita persoana in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate Interra Travel. Trebuie sa cititi aceasta politica pentru a intelege ce date personale colectam si in ce scopuri le utilizam.
30. Politica de Cookies
30.1. Politica de cookie-uri exitenta pe Site explica ce sunt cookie-urile si cum le folosim pe Site-ul nostru. Trebuie sa cititi aceasta politica pentru a intelege ce tip de cookie-uri folosim, informatiile pe care le colectam cu ajutorul modulelor cookie si modul in care sunt utilizate aceste informatii.
31. Politica de Securitate
31.1. Interra Travel utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. Interra Travel se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a Interra Travel.
32. Modificari ale Termenilor si Conditiilor
32.1. Interra Travel isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
32.2. Acesti Termeni si Conditii reprezinta Contractul intre Utilizator si Interra Travel, cu exceptia cazurilor in care:
a) legislatia speciala solicita incheierea altor tipuri de contracte sau
b) Interra Travel negociaza alte conditii contractuale cu partenerii contractuali (care nu au calitatea de consumator), in ambele cazuri acesti Termeni si Conditii se aplica doar in masura in care nu contravin conditiilor contractuale negociate.
Termenii și condițiile au fost actualizate la data de 25.03.2025
Abonează-te la Newsletter
Fii mereu la curent cu cele mai avantajoase oferte de vacanță!
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare. Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor conform politicilor noastre.